Cseh cégalapítás

A cégalapítás menete:

Irodánk teljes körű szolgáltatást nyújt Ügyfeleinek:

  • Az adatok egyeztetését követően elkészítjük a szükséges cégalapítási papirokat.
  • A dokumentumokat Szlovákiában közjegyző előtt szükséges aláírni.
  • Ezt követően 2 héten belül átvehetőek a kész cég dokumentumai.
  • Cég bankszámlájának átvétele

office_02

Ügyfeleink részére biztosítjuk a cég székhelyét is! Biztosítjuk a teljes ügyvitelt ( könyvelés, bérszámfejtés, adatszolgáltatás, képviselet, tanácsadás, tolmácsolás, jogi képviselet stb. ). Biztosítjuk az esetlegesen szükséges engedélyek beszerzését.

A cégdokumentum csomag tartalma:

  • Alapító okirat / társasági szerződés
  • Meghatalmazások, nyilatkozatok
  • Vállalkozási engedély
  • Bejegyzési kérelem
  • Bejegyzés
  • Adószám és közösségi adószám igénylése

Cégalapításhoz szükséges dokumentumok:

  • tulajdonos / tulajdonosok személyes adatai, személyi igazolvány és lakcímkártya
  • az ügyintéző / ügyintézők 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványa
  • cégszékhely igazolás – cégünk biztosítja

A dokumentumok Cseh nyelven készülnek.

Segítségünkel  10 napon belül az új cég tulajdonosa lehet.